Naše podjetje ima dovolj dela in spletne strani ne potrebujemo. Ste tudi vi takšnega mnenja? V tem primeru vaše stranke usmerjate k konkurenci, ki so nedvomno veseli vsake nove stranke. Več strank pomeni možnost povečanja prodaje in pa s tem lahko omogočamo večjo rast svojega posla in podjetja. Spletna stran ni samo prostor za prodajo, je še veliko več.
Ste vedeli, da 60% potencialnih kupcev pričakuje, da ima podjetje spletno stran? Določeni sploh ne opravijo več nakupa, če ne morejo preveriti podjetja in njihove ponudbe na spletu. Kupci so se spremenili v zadnjih 5 letih. Ko karkoli potrebujemo, gremo najprej pogledati na splet, kje lahko ta predmet ali storitev dobimo. Seveda ne govorim o živilih (kruh, mleko, …), ki jih potrebujemo vsak dan. Ko najdemo kaj želimo, se začne primerjanje med ponudniki. Če na spletni strani ponujate tudi mnenja zadovoljnih uporabnikov, pa je možnost za nakup ravno pri vas še toliko večja. Ko izberemo primernega ponudnika, pa gremo v fizično trgovino.
Spletna stran ustvarja odnos med vašimi potencialnimi kupci. Z odnosi pa večamo vrednost vašega podjetja.
Torej, zakaj je smiselno imeti spletno stran:
Potencialni kupci pričakujejo to od vas
Tudi sam sem takšen, da podjetje vedno prej preverim na spletu. Sem v skupini 60%. To pomeni, da 6 od 10 preveri ponudbo podjetja na spletu preden se odloči za nakup.
Poceni v primerjavi z radijskimi ali televizijskimi oglasi
Verjetno veste, da so radijski ali televizijski oglasi lahko zelo dragi, tu se pogovarjamo o več tisočakih. Pa še to je za samo en mesec reklame. Spletna stran pa prodaja oz. predstavlja vašo ponudbo vse dni v letu.
Tudi konkurenca ima spletno stran
Kot sem že prej napisal. Večina potencialnih kupcev najprej razišče ponudbo na spletu in se kasneje odloči za nakup. Če vaše spletne strani ni, kje bodo kupovali? Pri konkurenci, seveda!
Vse dni v letu, tudi ponoči
Spletne strani nimajo odpiralnega časa, ampak smo s svojo ponudbo na razpolago 24 ur na dan, vse dni v letu.
Predstavite svoje izdelke in storitve
Svojim kupcem lahko že predstavite svoje storitve in izdelke. Na spletni strani lahko izvedo kaj kako počnete ali pa že pridobijo tehnične lastnosti izdelka. Zraven lahko dodate še pametne nasvete, ki jih bodo uporabniki zelo veseli. O tem lahko pišete tudi blog in s tem privabite še več kupcev, ki vam bodo zaupali.
Postanete vidni celotnemu svetu
Kot sem že omenil, kupci iščejo po spletu. V spletne brskalnike vpišejo ključne besede kot so npr. PVC okna, zavarovanje za avto, kuhinje, … Med zadetki se odločijo koga bodo izbrali oz. kje bodo kupili izdelek.
Ste še vedno mnenja, da ne potrebujete spletne strani? Uspešnost podjetja je odvisna tudi od sprememb in trendov ter s tem veliko lažje prehitite vašo konkurenco.
Napisal: Primož Vrabič