Nekatera podjetja in posamezniki imajo veliko bazo kontaktov, pa vendar je njihova prodaja slaba oziroma ne prinaša večjih rezultatov. To je tipični dokaz, da ni nujno, če nekaj imamo, da nam to zagotovi končni uspeh. Potrebno je to, kar imamo izkoristiti do te mere, da se rezultat pokaže tudi na področju prodaje izdelkov oziroma storitev, ki jih ponuja neko podjetje. Poznamo kar nekaj možnosti kako lahko na najcenejši način pridemo do rezultatov, ki smo si jih zastavili na začetku naše poslovne poti.
Ena od oblik, ki nam prinaša neverjetne rezultate, je na primer e-poštni marketing. Zanj je značilno, da je že veliko podjetij popeljal na pot izjemnega uspeha.
Kaj je e-poštni marketing?
Gre za posebno obliko digitalnega marketinga, za katerega se pogosto uporablja tudi izraz newsletter marketing. Za svoj kanal za oglaševanje tovrstni marketing uporablja elektronsko pošto. Ta je poslana z namenom, da se negujejo odnosi med podjetjem ter obstoječimi in tudi potencialnimi strankami ali kupci. Poleg tega se nove stranke nagovori in obenem spodbuja k nakupu.
Kakšna je vsebina e-poštnega marketinga?
E- poštni marketing vsebuje sporočila, ki so zmes nagovora, podatkov, novic in še česa določenega podjetja. Pomembno je, da vsebujejo tudi direktne povezave, ki potencialno stranko vodijo na uradno stran podjetja, ki pošilja sporočilo. Pri tem je potrebno vedeti, da gre za relativno nizkostroškovno metodo oglaševanja. Posledično se zato vedno več podjetij odloča za tako obliko oglaševanja. Prav tako je e-poštni marketing več kot pa le odličen način, da lahko podjetja ostanejo v stikih s svojimi strankami, kar je v današnjem času ključnega pomena. Pri tem jim nikakor ni potrebno imeti še dodatnih televizijskih ali pa morda radijskih oglaševanj. Slednje za mnoga podjetja predstavlja preveč velik strošek.
E-poštni marketing ima nešteto prednosti
Prva prednost, ki nam jo ponuja tovrstni marketing, je zagotovo odnos s strankami. Ta temelji na zaupanju in poznanstvu. Pri tem stranke nimajo že na začetku občutka, da jih določeno podjetje želi napasti s prodajo. Stranke je na začetku najprej potrebno seznaniti z določenimi splošnimi informacijami o podjetju, šele na to lahko ciljamo na prodajno naravnanost. V nadaljevanju je pomembno, da se odnos, ki smo ga vzpostavili s strankami, tudi primerno neguje. To lahko naredimo na zelo enostaven način. Eden od najlažjih in tudi najcenejših načinov, da negujemo odnos, je mesečno ali pa tedensko pošiljanje sporočil.
S tem poskrbimo, da so naše stranke obveščene o novih akcijah, produktih, nagradnih igrah ter podobnim. Pri tem je potrebno biti pozoren predvsem na to, da strankam ne pošiljamo nepotrebnih informacij ali da morda nismo preveč vsiljivi. Veliko podjetij se odloči svoje stranke razdeliti v posebne skupine, ki imajo skupne interese, ter vsaki skupini posebej pošiljajo primerna sporočila, ki so vezana na njihove potrebe.
Ena od številnih pozitivnih lastnosti e-poštnega marketinga je tudi stroškovna ugodnost. Vsak drug način oglaševanje je namreč kar drag in mnoga podjetja si ga ne morejo privoščiti. Poleg te lastnosti je potrebno omeniti še veliko boljše prodajne rezultate, ki nam ga prinese tovrstni marketing. To pa je tudi največji cilj ter želja vsakega podjetja ali posameznika.
Napisal: Primož Vrabič